فرصت صدرخوانی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه شهید صدر، این پژوهشگاه در هفتۀ کتاب و کتاب‌خوانی، در طرح «فرصت صدرخوانی»، تمامی آثار عربی و فارسی از شهید صدر را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.
در طرح فروش ویژه «فرصت صدرخوانی»، همۀ آثار پژوهشگاه شهید صدر با ٢٠ درصد تخفیف ویژه،‌ به‌علاوه ۵٠٠٠ تومان تخفیف ارسال پستی به سراسر کشور، در فروشگاه سایت پژوهشگاه شهید صدر عرضه می‌شود. این طرح که از ابتدای هفتۀ کتاب و کتاب‌خوانی (٢۴آبان) آغاز می‌شود تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

تازه‌های نشر پژوهشگاه شهید صدر عبارت‌اند از:
«نا»: کتاب «نا» آخرین کتاب منتشرشده درباره شهید صدر است که در آن مریم برادران به روایت زندگی شهید صدر پرداخته است. این کتاب در کمتر از یک ماه به چاپ سوم رسید.

شرح‌صدر: کتاب «شرح‌صدر» ترجمه کتاب «شهید الاُمة و شاهدُها» اثر شیخ محمدرضا نعمانی از شاگردان و همراهان شهید سید محمدباقر صدر است. او تنها کسی بود که توانست به‌دور از چشم مزدوران بعثی در دوران حصر، همراه شهید صدر و خانواده‌اش باشد و این فرصت استثنایی سبب شد او تنها کسی باشد که روایت‌هایی دست اول را از یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگانی آن شهید والامقام ثبت و ضبط کند.

سنت‌های تاریخی در قرآن کریم: کتاب «سنت‌های تاریخی در قرآن کریم» گفتارهایی تفسیری از استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر است. وی این درس‌ها را پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بنا بر ضرورت‌های پیش‌آمده در عرصه سیاسی‌اجتماعی عراق و جهان اسلام ارائه کرد. شهید صدر در این سخنرانی‌ها به ابداع روش تفسیری مهمی با عنوان تفسیر موضوعی دست زده است.

علوم قرآنی: کتاب علوم قرآن مجموعه‌درس‌های علوم قرآن است که استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر در سال ١٣٨۴ق. برای تدریس در دانشکدۀ اصول‌الدین بغداد به رشته تحریر درآورده بود.

 

برای تهیۀ آثار شهید صدر با تخفیف ویژه در طرح «فرصت صدرخوانی» به فروشگاه سایت پژوهشگاه شهید صدر مراجعه فرمایید